Freedom of Thought Report 2022

Pre-launch event op 1 december in het Europees Parlement

Humanists International presenteert dit jaar de elfde editie van zijn Freedom of Thought Report aan de wereld. Het rapport bestudeert de situatie op gebied van wetgeving en mensenrechten voor humanisten, atheïsten en niet-religieuzen over de hele wereld.

Het nieuwe rapport wordt voorgesteld op donderdag 1 december 2022 van 12u30 tot 13u30 in de bibliotheek van het Europees Parlement – gebouw Altiero Spinelli 0BD.

Online inschrijven (via deze link) voor 22 november 2022 is verplicht.

Tijdens dit event worden er fysieke kopieën van het rapport uitgedeeld. Er is geen mogelijkheid om dit evenement online te volgen.

Het Freedom of Thought Rapport 2022 wordt pas officieel wereldwijd gelanceerd (en digitaal verspreid) op 8 december 2022 vanuit Washington D.C.

Meer info:

Bert Goossens