WE ZOEKEN VRIJWILLIGERS VOOR DE BELGIAN PRIDE 2020

deMens.nu neemt elk jaar deel aan The Belgian Pride. Vorig is er een gloednieuw concept uitgewerkt waarbij bezoekers (symbolisch) kunnen trouwen op de PrideVillage. Ook op parade met doe we mee een feestelijke delegatie. Om dit alles te realiseren hebben we een heleboel vrijwilligers (en koppeltjes!) nodig.

WIST JE DAT:

Het huisvandeMens al meer dan 35 jaar ervaring heeft met plechtigheden op maat. Dit zetten we dan ook graag in de kijker.

VOOR ONZE DEELNAME AAN DE BELGIAN PRIDE 2020 ZIJN WE OP ZOEK NAAR :

Logistieke steun: bouw mee aan de perfecte stand of help op de parade te versieren

Safety-first crew: raag met andere vrijwilligers een onverwoestbaar touw rond onze delegatie en hou schadelijke objecten en personen ver weg.

Koppels: Heb jij je relatie gevierd met de hulp van een huisvandeMens? Zei je het ja-woord in gezelschap van één van onze vrijzinnig humanistisch consulenten? Ondersteun je met alle plezier de LGBTQI-gemeenschap en draag je graag de boodschap van gelijke rechten voor alle mensen mee uit? Meer info

Golfkar drivers: Dit jaar doen we met de parade mee op volledig ecologische wijze. We hebben verschillende golfkarretjes waarmee we koppeltjes vervoeren. Hiervoor zoeken we mensen met een rijbewijs

Manusje van alles: help waar je kan

Iedereen is welkom! Jong, oud, vrouw, man,non-binair, wit, geel, zwart, blauw, ​ fit as a fiddle of slecht te been… we voorzien voor iedereen een taakje dat past!

WAT VOORZIEN WIJ?

Een zalig feestje, lunch + drinks

Een dag vol liefde en plezier

WANNEER?

zaterdag 23 mei @Brussel

GEÏNTERESSEERD?

Mail naar [email protected] en vertel ons hoe je graag wilt helpen.